miercuri, 12 ianuarie 2011

"Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp"


“Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp”,

este o emisiune care aduce în prim plan 
problemele noastre de viaţă, 
căutările, 
aşteptările şi dorinţele noastre.
De cele mai multe ori emisiunea realizată de mine a fost 
o călătorie 
mai mult sau mai puţin imaginară în miezul vieţii, 
în ceea ce ne face să ne întrebăm mereu şi mereu 
cine suntem, 
de ce suntem, pentru cine suntem  noi.
Dragostea, prietenia, orgoliul, renunţarea, 
timpul, spaţiul, universul, astrele, natura, 
omul, femeia, bărbatul – 
iată câteva dintre cele mai atractive subiecte dezbătute 
“Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp”.
Am incitat şi am explicat, am întrebat şi am răspuns,

am dăruit şi am primit!
Totul din dorinţa de a ne descoperi pe noi înşine, 
cu defecte şi calităţi, cu suişuri şi coborâşuri, 
cu pierderi şi găsiri!

Aş vrea să cred 
că emisiunea a reuşit să atragă atenţia 
prin naturaleţea şi originalitatea prezentării, 
prin profunzimea temelor alese 
şi a modului în care au fost dezvoltate.

Aş fi mulţumită dacă voi, 
ascultătorii, 
aţi găsit răspunsuri 
în ceea ce vă priveşte propria personalitate.

Vă doresc 
să aveţi alături de   
Radio Enigma România 
cele mai frumoase momente de trăire!

Mariana Stratulat

Panciu, 11 ianuarie 2011