duminică, 6 februarie 2011

Bună duminică la tot ascultătorul de Radio Enigma!


Tare vă veţi minuna astăzi, când, la ora 13.00 voi fi în direct pe radio.
Dar cu o deschidere muzicală care nu prea mă caracterizează!
Ţinând cont însă de ultimile mele apariţii pe post, mă refer la emisiunile pe care le-am moderat de ceva vreme, ar cam trebui să nu vă mai surprindă nimic în ceea ce priveşte genul de emisiuni abordat sau stilul meu de prezentare. Dar asta e altă poveste!
Revenind la prezenţa mea într-un spaţiu ce nu-mi aparţine, ţin să subliniez că e doar o apariţie pasageră, Viorel Sima urmând să-şi reia frumoasa lui emisiune “Cântec, joc şi voie bună” foarte curând şi cum e de aşteptat, o va face cu şi mai multă dăruire şi mult mai bine decât oricine!
Până atunci, vă rog, să-mi fiţi alături într-o încercare de mare curaj de a realiza o emisiune muzicală (populară – etno). 
Bineînţeles că voi fi aceeaşi Mariana Stratulat care vă declară:

“Dragu mi-i la veselie!”

Astăzi de la ora 13.00
numai la
Radio Enigma România
id: radioenigmaromania

Vă doresc o săptămână splendidă cu împliniri şi cu o bună dispoziţie maximă!