marți, 1 martie 2011

Mă simt cumplit de vinovată...


Sunt suflet de cocor
cu zbor pierdut în dor!
Sunt pasăre cu gândul călător
ce-şi doarme lacrima-n izvor!
În viaţa asta trecătoare
sunt vis, un pas şi-o lumânare!



Mă simt cumplit de vinovată 
că v-am ales pe voi să-mi fiţi în gând de iarnă sau de primăvară, 
cine mai ştie, 
să-mi primiţi aducerile aminte, 
să îmi priviţi uitările de seară, 

să îmi citiţi tăcerea din cuvintele mele fumegânde.
Mă simt cumplit de vinovată 
că am greşit să fiu un “Eu” 
venit în lumea pierderilor, 
căutărilor 
şi găsirilor.
Mă simt cumplit de vinovată 
că sunt şi trecere şi cânt, 
că sunt şi zbor şi izvor 
şi Om.
Ca Om, 
vă mulţumesc pentru visele pe care mi le-aţi dăruit, 
pentru dorurile pe care mi le-aţi mângâiat, 
pentru clipele pe care mi le-aţi înseninat
cu zâmbetul şi bucuria voastră.
 
Vă mulţumesc pentru Iubire!



Panciu, 01 martie 2011 – Lansarea cărţii “Tăcerea fumegândului cuvânt”

8 comentarii:

  1. Un mărţişor n-ar fi îndeajuns şi-atunci aleg să vă dăruiesc o întreagă primăvară ...

    http://www.youtube.com/watch?v=uljtqshM11k

    Cu admiraţie , Iolanda ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Mariana,unde gasim si noi carti de cumparat,multe imbratisari de la mine pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ganduri bune si din Satu Mare,felicitari pentru lansarea ultimului tau volum de poezii,muza sa fie alaturi de tine mereu!
    cu dragoste si admiratie,
    colega ta,Olga te pupa si te imbratiseaza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru Maybe Destiny multe mulţumiri pentru primăvara-mărţişor şi pentru trecerea prin timpul meu!

    Pentru Cori Roth cu prietenie şi la bună întâlnire! Cărţile au plecat deja spre tine. Mâine sau vineri le vei primi. Aştept cartea Feliciei! Mulţumesc mult!

    Pentru Olga cu mulţumiri de suflet! Sper să mai editez o carte în acest an. Lucrez la ea. Cam greu e cu timpuul, nu cu muza. Dar continui printe gânduri şi şoapte!

    Îmbrăţişări din partea mea pentru voi toate!
    Cu deosebit respect!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos. va admir!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc frumos, Elena! Sunt fericită că ai făcut un popas de suflet pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  7. ZVON DE VIAŢĂ
    OLGA ALEXANDRA DIACONU
    Zvon de viaţă
    răspândit în lume
    înfloreşte aerul anume
    pentru noi
    E-o-nălţare-n tot
    ce ne-nconjoară:
    firul ierbii printre pietre iară
    s-a ivit
    Pretutindeni ochii nevăzuţi
    strălucesc ascuns
    simţind a vară,
    braţe nevăzute se întind
    soarelui să-i spună bun venit
    Suflete, şi tu acum te-nalţă
    ca şi cum te-ai naşte
    înc-o oară.

    »*¯*«*»*¯*«»*¯*«*»*¯**¯*«*»*¯*
    .....................♥▒♥....(.*.¸.*´´¯).- (.*.¸.*´´¯)....(.*.¸.*´´¯).(.*.¸.*´´¯)- ....(.*.¸.*´´¯).(.*.¸.*´´¯)
    ...................♥▒♥▒♥................- ..................................................- ..........•:::::•...
    ................♥▒♥▒♥▒♥.............- ..................................................- .¸,.•´¨`•.(-.-).•´¨`•.,¸
    ..............♥▒♥▒♥▒♥▒♥.........- ..................................................- ..¨`•--•-¨(“)(“)¨-•--•´..
    ............♥▒♥▒♥▒♥▒♥.▒♥....- ..................................................- ....(.*.¸.*´´¯).(.*.¸.*´´¯)
    ........♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒- ♥................................•’``’•,- ,•’``’•.............(.*.¸.*´´¯)
    ......♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒- ▒♥˜............................(¯`*(♥)*´- ¯)......O*DUMINICA*
    ...♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥- ♥▒♥........................˜....(_.*(♥)*- ._)......*SUPERBA*
    .♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒- ▒♥▒♥..................................(- )...............*ITI*
    .♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒- ▒♥▒♥....................................- ♥..........*DORESC!*
    ...♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥- ♥▒♥........................................- ................(¯`:´¯)
    .....♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥- ▒♥............................................- ............(¯`•.|/.•´¯)
    ........♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒- ♥...............................................- ..........(_...•´✿`•..._)
    .............♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥....- ..................................................- .........(_..•´/|`•.:._)
    ..................♥▒███▒♥...........- ..................................................- ..........(_.:._)
    .......................███..................- ..................................................- ....•’``’•,✿,•’``’•.
    .......................███..................- ........(__/).....................................- ........✿
    .......................███..................- ........(♥¸♥)...♥♥♫♫♥♥♥♥♫- ..........•’``’•,✿,•’``’•.
    .......................███..................- ......((=...)........✿..................................✿
    .......................███....)¸.•*¨)•- *¨)¸.•*¨)(&quot_(&quot.´¸.•*¨)¸.•*¨)•*¨)¸.•*¨)..........- ......✿
    ✿✿.⊹⊱ ⊰⊹✿✿⊹⊱ ⊰⊹✿✿⊹⊱ ⊰⊹✿✿⊹⊱ ⊰⊹✿✿⊹⊱ ⊰⊹✿✿⊹⊱ ⊰⊹✿✿⊹⊱ ⊰⊹✿✿»*¯*«*»*¯*«»*¯*«*»*¯*«»*- *«*»*¯*«»*¯*«*»*¯*ANANA

    RăspundețiȘtergere
  8. Zvon de viaţă şi de cânt
    pentru dor, pentru cuvânt,
    zvon de zi şi zbor de noapte
    visele ne-mbracă-n şoapte,
    zvon de timp şi dulci priviri
    dragoste şi amăgiri...

    Mulţumesc pentru cuvintele de zâmbet ce mi le-ai dăruit!

    RăspundețiȘtergere

salut