joi, 23 august 2012

Eu şi dorinţa de schimbare



Întotdeauna fac ceea ce nu ştiu, pentru a învăţa cum o pot face.
 Pablo Picasso

Oamenii nu fac lumea mai bună şi asta se vede în toată istoria sângeroasă a umanităţii. Global, omul este o simplă trecere prin  această lume.
Fiecare încearcă să dea un rost propriei vieţi, însă este de cele mai multe ori unul egoist, de realizare proprie. Mi-ar plăcea să cred că vom ajunge la o maturitate spirituală globală, a întregii umanităţi, astfel încât să realizăm că suntem probabil singura specie care poate să salveze planeta de la posibilele dezastre naturale care pot rade viaţa de pe Terra, însă ne zbatem într-o repetare fără sfârşit a greşelilor trecutului sângeros.
Nu neg că există idealişti care văd o lume mai bună în viitor, însă ei construiesc utopii care eşuează lamentabil în propriile idei.
Sunt sceptică că vom reuşi să schimbăm ceva atâta timp cât nu ne schimbăm profund individual, fiecare dintre noi. Dar asta s-ar putea să fie o altă utopia şi mi-o însuşesc deoarece eu mă număr printre cei care cred că omul este cea mai frumoasă fiinţă din univers.
Sunt Om şi iubesc Oamenii!

Mariana Rogoz Stratulat
8 iulie 2012


Ţine permanent în minte la câte lucruri ai fost martorul schimbării.
Universul este schimbare, viaţa este înţelegere.
 Marcus Aurelius