marți, 22 ianuarie 2013

Viaţa, aşa cum este

Sfaturile sunt rar binevenite
şi cei care au cea mai mare nevoie de ele
sunt întotdeauna cei care le agreează cel mai puţin.
Philip Dormer Stanhope

Tu ce vrei să faci diferit când e de dat un sfat?

Există situaţii în care pot să sfătuiesc cu uşurinţă. De exemplu, dacă este mai ok să mergi la cumpărături dimineaţa sau după amiaza, însă când vine vorba de aşa mult cerutele sfaturi personale, evit cât de mult pot. Uneori, mi se cere un punct de vedere ferm şi atunci “n-am de ales” decât să spun ce aş face eu şi să întăresc faptul că este doar una dintre opţiunile existente, care îmi aparţine şi nu-i neapărat cea mai bună.
Eu văd sfatul ca pe o poveste personală împărtăşită. Uneori sunt curioasă să ştiu ce a făcut altul într-o situaţie asemănătoare, fără să trebuiască să fac şi eu la fel.
Însă tânjesc şi eu după un sfat uneori. Aşa m-ar ajuta să vină cineva şi să-mi spună să fac aşa sau invers, să continuu sau să mă opresc, să merg pe jos sau să încerc să zbor.

Nu ştiu dacă e bine sau nu să dai sau să primeşti sfaturi.
De aceea, te invit astăzi
„Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp”
(marţi, 22 ianuarie m2013, ora 20.00)
pentru a vorbi despre sfaturi şi… sfătuitori.

Foloseşte
ID: radio_enigma_romania
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale, pentru păreri şi alte sfaturi.
http://radioenigmaromania.ro/
http://radioenigmaromania.ro/asculta-online
http://asculta.radioenigmaromania.ro:8000/listen.pls

Îţi doresc să-ţi luminezi gândurile cu sau fără sfaturile cuiva!
Mariana Stratulat

Care este cel mai important sfat
pe care l-ai primit vreodată?

Un sfat care nu poate fi schimbat, este rău
– sfaturile rigide, care nu ţin seama de schimbarea împrejurărilor,
pot deveni primejdioase.
Citat de Publilius Syrus