duminică, 12 mai 2013

Te aştept la ora 19.00, astă seară!



Gesturile frumoase se fac pe ascuns,

nu te lauzi mereu cu ele.

           Anton Holban




Gesturile frumoase au devenit parcă din ce în ce mai rare,

dar tocmai asta le face şi mai apreciate.

Sunt precum vinul.

Şi totuşi ar fi plăcut să ne surprindem cunoscuţii

sau de ce nu străinii

cu gesturi frumoase fără nici un motiv!



Trandafirii sunt pentru oricine are nevoie de un zâmbet!

Semnat: un om

Sunt Mariana  Stratulat

şi te invit astă seară

(duminică, 12 mai 2013, ora 19.00)

Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp

pentru a dărui şi a primi gesturi frumoase .



ID: radio_enigma_romania

Îţi stă la dispoziţie pentru gestul tău. Foloseşte-l!



http://radioenigmaromania.ro/public/despre-enigma/dedicatii



Consideri că e cazul să mai facem

gesturi frumoase?

Ai trăit vreodată emoţia unui gest frumos?

Tu ai făcut vreun gest frumos cuiva?

Cum a reacţionat persoana respectivă?
Te astept Pe carari de viata, pe aripi de timp - Mariana Stratulat mp3

Asculta mai multe audio instrumentala

8 comentarii:

  1. silviagurau9:

    Stii Mariana, atat de mult am obosit de acel eu am facut eu am dat. Tare mi-ar placea sa aud aici pe radio cum citesti mesaje in care sa se spuna: cutare si cutare a facut fata de mine un gest deosebit, unic, special pentru care eu azi ma inclin si multumesc . Doamne, cat mi-ar placea sa aud asta ! Eu, acum, aici, as vrea sa multumesc multor oameni care din virtuali au devenit reali in viata mea. Gesturile, cuvintele lor spuse candva in virtual, le-am azit spuse si in real. Multumesc zecilor de prieteni ce au ajuns reali in viata mea si mi-au ramas prieteni la fel de frumosi la suflet si in gesturi. Eu nu am, si nu vreau sa pretuesc pe nimeni pentru un ajutor material. Dar ma voi inclina in fata celor ce nu-mi amintesc niciodata ca mi-au fost aproape la greu. Daca sunt OM si stiu ca sunt,
    voi sti sa le multumesc mereu si intotdeauna fara cuvinte.
    Gesturile frumoase sunt facute din suflet pentru suflete, nu pentru a fi etalate.
    Vreau sa-ti relatez un episod poate banal...ieri, nepoata mea a fost la o casa de copii handicapati, cu daruri, mancare dulciuri....Mariana, nu stiu ce a insemnat pentru ei, dar nepoata mea, a fost marcata cumplit. Povestea cum se agatau de ea si o intrebau cum o cheama, apoi repetau ca un ecou, Vasilica,Vasilica, vasilica. Ce ne-ai adus ? Sarmale. Ura, sarmale, sarmale...ca un ecou. Stii ce mi-a spus ? Ca noi ne plangem de una de alta, dar adevaratele drame sunt acolo, unde copii sunt parasiti ca si parintii in orfelinate si azile.
    a fost cumplit marcat....
    marcata...
    A fost cumplit dar sigur, impresionata de aceste drame, va repeta gestul, fara sa astepte multumiri
    Acest spital-orfelinat se afla in Chitila

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina Roth:

    NU VREAU SĂ TE DERANJEZ
    FELICIA FELDIOREAN

    N-aş vrea să te deranjez...
    aş vrea doar să-ţi spun
    că te iubesc!

    Ştiu că eşti ocupat,
    că eşti la o întâlnire importantă,
    te înţeleg perfect,
    de aceea nu vreau să te deranjez...

    Mi-e dor să ne plimbăm
    într-o seară de mai,
    Pe ţărmul unei mări, desculţi
    prin nisipul moale
    şi să lăsăm urme...
    urmele trecerii noastre prin lume...

    Dar ştiu că nu ai timp.

    Mi-e dor să fugim
    ţinându-ne de mâini
    prin păduri, pe dealuri
    sau să ne jucăm ascunselea
    ca atunci când eram copii.

    Dar ştiu că eşti ocupat.

    Aş vrea să călărim doi cai
    unul alb ..şi altul negru....
    care să ne ducă dincolo de infinit!

    Aş vrea să fim doi pescăruşi
    al căror zbor se împleteşte în văzduh
    formând o inimă mare şi adâncă

    în care să murim iubind....
    sau să trăim iubind....sau...

    Dar ştiu că eşti mult prea ocupat .

    De aceea nu vreau să te deranjez
    Decât să-ţi spun...că te iubesc!

    19.05.2011-pentru toate sufletele însetate de Iubire!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. mihalcaangela586:

    Da ,,,,gesturile frumoase sunt ca o floare ce infloreste sub cupola unui suflet nobil,este cel mai simplu si usor cadou prin care putem descreti frunti si dam o raza de lumina sufletelor ,,,,,imi amintesc cand am dat unui orfan amarit un costum de haine aproape nou nout ,,,s-a bucurat enorm si desi vorbeste greu de cite ori ma vede se chinuie sa ma intrebe =ce faci= e semnul lui umil de recunostinta
    si in ciuda situatiei lui niciodata nu intinde mina pt. a cersi ,,primeste fara sa ceara ,,,fapt ce ma mira gasind bun simt uneori chiar si la o persoana atai de simpla
    ,,,,,fiul meu a intilnit un tinar crescut la casa copilului ,ce era foarte necajit pt. se apropia ziua casatoriei lui si nu avea nasi la nunta ,,,,fiul meu s-a oferit sa-i fie nas ,gest pe care nu-l spera tinarul ,,,,si D-zeu ii ajuta fiului meu in tot ce-si doreste

    RăspundețiȘtergere

  4. Diana:
    Buna seara si bine v-am regasit!!! Va doresc o seara minunata dumneavoastra si enigmaticilor ascultatori, sa oferiti si sa aveti parte numai de gesturi frumoase!!!!
    radio_enigma_romania:


    Am observat că oamenii au uitat să mai facă gesturi drăguţe. Probabil datorită monotoniei în care ne aflăm, sau a timpului insuficient, a problemelor care nu ne lasă să trăim, sau din cauza lenei.

    Ei bine, eu m-am decis că trebuie să fac gesturi drăguţe mai des. De ce? Pentru că mă fac să mă simt mai bine. Şi evident îi înseninează şi persoanei celeilalte ziua. Doar că am o problemă. Nu prea ştiu ce înseamnă pentru unii “gest frumos”. Şi atunci mă gândesc… Dacă eu aş fi în locul lor ce ar putea să-mi facă ziua mai frumoasă? Şi nu ştiu dacă e tocmai bine… Pentru că nu ştiu dacă omul reacţionează ca şi mine.

    Aşa că, sfatul meu, faceţi gesturi frumoase. O să vă simţiţi mai bine. Mai buni. Faceţi gesturile acelea pe care toată lumea le ignora"
    Telefonul acela de dimineaţă în care urezi o zi bună, sau micul dejun, sau un simplu zâmbet. Orice! Orice ar face pe cineva drag să zâmbească. Sper să-mi duc misiunea la bun sfârşit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana:

    Un gest frumos poate schimba soarta lumii. Un zambet in locul unei vorbe aruncate, poate evita un razboi. O imbratisare in locul unui pumn, poate castiga respectul mai multor oameni. Si un asemenea gest nu costa nimic, asta e parte frumoasa. Stiu ca sunt sanse mai mari ca un gest frumos sa fie mai repede uitat decat unul urat, insa nu asta conteaza. Dupa un anumit timp va reiesi la suprafata si-l va inlocui pe cel urat, insa trebuie sa avem rabdare. Gandeste-te la ce-ti aduce un gest frumos. Cred ca iti poti imagina si singur.
    Tuturor ne place sa fim fericiti si asta e o modalitate simpla de a ne ajuta unul pe celalalt sa devenim mai fericiti. Nu e loc de egoism sau lacomie. Intr-o zi gestul tau se poate transforma intr-un exemplu pentru multi alti oameni.
    Ai o sansa sa faci lumea mai buna si ar fi bine sa profiti de ea cat pot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anne Anne:

    Intr-adevar cu gesturile frumoase nu trebuie sa ne laudam,cea mai mare multumire am avut-o cand am putut ajuta persoanele dragi cand au avut cea mai mare nevoie de mine si au fost persoane cunoscute aici in lumea virtuala cu care am ramas prieteni de suflet....sunt prieteni cu care nu trebuie sa vorbesti mult dar te simti de parca ii cunosti de o viata....si cel mai frumos gest,pentru mine este ca D-voastra nu ma uitati chiar daca eu nu am timp mereu sa intru sa vorbim,conteaza mult faptul ca ma pastrati printre prieteni

    RăspundețiȘtergere

  7. Corneliu V.:

    de fiecare cand fac un gest frumos primesc raspunsul: "multzumesc frumos, dar ce vrei de la mine ?"
    cel mai frumos gest, a trebuit sa nu se stie cine l-a facut
    doar asa nu exista riscul acuzei la un motiv interesat pt a face gestul

    RăspundețiȘtergere
  8. Corina Roth:

    Gesturile frumoase ne pot schimba ziua, ne aduc zambetul pe buze si ne pot schimba radical starea de spirit.Gesturile frumoase ne apropie sufleteste, compensand distanta care ne desparte.
    In fiecare zi fac gesturi frumoase pentru cei din jurul meu:un zambet oferit trecatorilor,o mana intinsa celor mai in varsta,un “ce mai faceti?” adresat vecinilor,o vorba buna pentru prieteni,o cafea prietenilor mei sau o floare ,pentru toti cei din jurul meu am un mic gest care ne aduce mai aproape.Vreau sa cred ca gesturile mele sunt apreciate de toti si astfel ma simt iubita si de folos celor din jur si simt ca fiecare zi nu a trecut degeaba si am reusit sa aduc un pic de bucurie prietenilor mei !

    RăspundețiȘtergere

salut