joi, 17 iulie 2014

Mozaic folk



Vă rog, să-mi trimiteţi
un gând (la întâmplare),
o vorbă bună, o cicoare
şi-o... melodie folk.

Le aştept

astăzi
(17 iulie 2014, ora 16.00)
în emisiunea

MOZAIC
(emisiunea care îţi dăruieşte dragoste)

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

Mulţumesc!

Vă îmbrăţişez pentru fiecare clipă de dor,
pentru fiecare rază de vis,
pentru fiecare pas ascuns în iarba de acasă.


Un comentariu:

  1. Încerc să găsesc o ordine a gândurilor, dar ele sunt atât de nestatornice, încât simt că mă copleşesc cu fluxul lor continuu.
    Mă pierd în gânduri. Mă pierd cu totul câteodata şi uit de tot ce mă înconjoară.
    Atunci iau pixul şi scriu. Scriu pentru că acesta e modul prin care îmi înfrunt demonii.
    Am scris când am fost cea mai fericită, când am plâns dărâmată de tristeţe, am scris cand m-am îndrăgostit şi am scris când s-a terminat povestea mea de dragoste. Cred că aşa mă eliberez de zbaterea gândurilor.
    Uneori îmi imaginez că trăiesc o altă viaţa, cea construită de gândurile mele temătoare… dar de fapt îmi înşir clipele în ramurile copacilor, în petalele florilor, pe cărările pădurilor, în susurul izvorului şi…

    Astăzi, împreună cu voi, am adunat gândurile din floarea de cicoare, din jocul notelor muzicale, din amestecul vorbelor, din… zborul timpului…

    Vă mulţumesc pentru sinceritatea gândurilor ce mi le-aţi dăruit!

    RăspundețiȘtergere

salut