vineri, 22 august 2014

Mozaic - ediţia de seară



Te îmbrăţişez cu “Ochii din cuvinte”,
cu dorul din zâmbet,
cu tăcerea fericirii!

Crezi că ochii spun mai mult decât cuvintele?
Misterul privirii, taina cuvântului dintăi…

Te aştept astă seară la
Mozaic
(22 august 2014, ora 20.00)
pentru a-ţi dărui gândurile mele,
liniştea şi lumina din suflet
şi, mai ales, iubirea mea!

Sunt
Mariana Stratulat
şi te rog:

Ascultă vocea gândurilor tale!


Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma

“Poezia este o lacrimă care plânge cu ochii.”
Nichita Stănescu


Un comentariu:

  1. „Când ţi-e dor de cineva, să nu închizi ochii. O să-ţi fie şi mai dor.” – Tudor Muşatescu

    De când mă ştiu am fost fascinată de tot ceea ce înseamnă viaţă. Sub toate formele ei: oameni, animale, păsări, arbori, frunze, flori, iarbă, peşti, scoici, melci dar mai ales Cer şi Pământ. De multe ori m-am simţit privită de toate acestea. Analizată, mângâiată, colorată, iubită…
    La rândul meu le-am privit la fel şi… aşa a început un joc al privirilor. Lungi, galeşe, graţioase, vesele, cuminţi, liniştite, îndrăgostite…
    Aşa am descoperit ochii din cuvinte şi misterele lor...
    Acel iz exotic al momentului trăit cu iubire... ochi şi cuvinte...
    O seară în care ochii au vorbit şi cuvintele au ascultat...

    RăspundețiȘtergere

salut