duminică, 21 septembrie 2014

Mozaic - ediţia de seară




EU
îţi mulţumesc ţie
pentru…!

TU...
vrei să mulţumeşti cuiva?

Te invit să asculţi
MOZAIC
(21 septembrie 2014, ora 19.00),
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.



“Să-i mulţumeşti făcliei pentru lumina sa,
dar nici pe cel din umbră ce-o ţine nu-l uita.”
Rabindranath Tagore
 


Un comentariu:

  1. Nu cred că un simplu "mulţumesc" ar fi de ajuns având în vedere cât de fericită m-aţi făcut Voi, Toţi, prin mesajele şi comentariile pe care mi le-aţi trimis. Vă mulţumesc din adâncul sufletului şi apreciez enorm şi sunt foarte recunoscătoare pentru faptul că v-aţi rupt câteva clipe din timpul vostru ca să... îmi umpleţi sufletul de fericire. Simt nevoia să vă ofer TUTUROR măcar jumătate din fericirea pe care mi-aţi oferit-o voi. Am descoperit faptul că visele chiar devin realitate şi cred că cel mai frumos lucru pe care pot să vi-l doresc este să vi se împlinească visele! Oricare ar fi ele! Vă mulţumesc că faceţi parte din al meu!

    Poeziile, tot ce scriu, emisiunile ce le realizez la Radio Enigma vi le dedic vouă şi mie... nouă, tuturor! Mă opresc acum... şi mă bucur de tot ceea ce se întâmplă... împreună cu voi.
    Noapte bună şi vise împlinite!

    RăspundețiȘtergere

salut