luni, 8 septembrie 2014

Mozaic - ediţia de seară



De ce deranjăm şi suntem deranjaţi?

Îmi vei spune în emisiunea

Mozaic
(9 septembrie 2014, ora 20.00)

Te aştept
pentru a-ţi dărui gândurile mele,
liniştea şi lumina din suflet
şi, mai ales, iubirea mea!

Sunt
Mariana Stratulat
şi te rog:

Ascultă vocea gândurilor tale!


Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma

Este mai bine să te retragi
lăsând o amintire plăcută,
decât să rămâi şi să fii un deranj?


Un comentariu:

  1. ” … am înţeles cât de mizerabilă este situaţia noastră în lume: prin simpla noastră existenţă deranjăm pe alţii. N-avem încotro. Se cuvine să înţelegem că orice am face şi oricât ne-am strădui tot supărăm.” – a afirmat Nicolae Steinhardt.

    De ce deranjăm şi suntem deranjaţi? Am încercat să schiţez câteva cauze.

    Deranjăm şi suntem deranjaţi pentru că nu înţelegem cât suntem de diferiţi, pentru că nu ne acceptăm unii altora unicitatea, pentru că nu preţuim (şi nu ştim să valorificăm) diversitatea, pentru că nu punem pe ceilalti mai presus decât pe noi înşine, pentru că nu citim un text cu atenţie pentru a avea siguranţa că am înţeles bine ce vrea să spună, pentru că nu ascultăm cu atenţie ce spune celălalt, pentru că nu suntem preocupaţi să înţelegem ce spun, ce simt şi ce gândesc cei de lângă noi.

    Să încercăm să le eliminăm. Sigur vom reuşi!

    RăspundețiȘtergere

salut