luni, 1 septembrie 2014

Mozaic



Bine te-am găsit în Toamnă!

Îţi place luna septembrie?
De ce?

Te aştept astăzi la
Mozaic
(01 septembrie 2014, ora 16.00)
pentru a-ţi spune totul
despre luna septembrie.

Sunt
Mariana Stratulat
şi te rog:

Ascultă vocea gândurilor tale!


Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma
Septembrie mi-e clipa
când eu te-am întâlnit...


Un comentariu:

  1. Septembrie

    Când toamna se strecoară pe furiş
    cu galben dor – prin rămuriş –
    stârneşte visuri de plecare,
    omoară dragostea-n uitare,
    mângâie lacrima şi-i cîntă
    tainic într-o mănăstire sfântă.
    Când toamna bate-ncet la uşă
    m-ascund în floarea de brânduşă
    să nu-mi usuce frunza albăstrie,
    să nu mă risipesc în sihăstrie.
    Când toamna vrea să fie toamnă,
    mă-nchin la ea, că e o doamnă!

    Mariana Rogoz Stratulat – Tăcerea fumegândului cuvânt, ed. PIM, Iaşi, 2010

    ***********

    Vă fie toamna cer gălbui de miere, şoapte-n culori în timpul fără nori, alint de cetini pe cărări de viaţă...
    Fiţi zile fără număr în paşii de lumină...

    RăspundețiȘtergere

salut