miercuri, 19 noiembrie 2014

Astăzi m-am redescoperit…




Astăzi mă simt mai transparentă ca oricând. De ce?
Pentru că am reuşit să las lumina să treacă prin mine, să-mi spele sufletul de toate impurităţile pe care le-am adunat cu voie sau fără voie în ultimul timp.
Astăzi m-am redescoperit iubind şi dăruind iubire fără reţineri.
Sunt piatra şlefuită de liniştea divină ce-şi cântă strălucirea în fiecare privire de cer, în fiecare şoaptă de viaţă, în fiecare gând zglobiu.
Mă simt parte din natură, din frumuseţea universului!

***********
  
"Meditați uneori asupra acestei frumoase imagini a transparenței...Veți înțelege că, pentru ca viața să treacă, ca lumina să treacă, ca energiile celeste să treacă, trebuie să le deschidem calea, adică să devenim transparenți. Totul în natură subliniază această lege. De ce pietrele prețioase sunt atât de mult apreciate? Desigur, fiindcă ele sunt colorate, dar mai ales pentru că sunt transparente: ele lasă să treacă lumina...Cum a reușit natura să lucreze atât de minunat asupra unor minerale, purificându-le, afinându-le, făcând aceste minuni ce le admirăm astăzi: cristalul, diamantul, safirul, smaraldul, topazul, rubinul?...Iar dacă natura a reușit, de ce nu ar face și ființa umană aceeași lucrare în ea însăși?

Întreaga practică spirituală trebuie să tindă spre acest scop. Când vom reuși să purificăm totul în inima și în sufletul nostru până vom deveni limpezi, transparenți, Domnul care apreciază mult pietrele prețioase ne va pune pe coroana sa. Fără îndoială, este o imagine, dar ea corespunde la ceva foarte real. "

Omraam Mikhaël Aïvanhov