joi, 20 noiembrie 2014

Am încredere în tine!



Am încredere în tine, în ceea ce îmi spui, fără să caut dovezi, argumente şi alte elemente pentru a mă convinge sau a-ţi arăta de ce nu am încredere în ceea ce faci şi spui.
Pentru mine cuvântul tău e sfânt, e liniştea clipelor mele, e darul ce ţi-l fac ţie, ca fiinţă, ca existenţă în existenţa mea.
Am încredere în tine şi mă dăruiesc ţie prin deschiderea sufletului, invitându-te să păşeşti în el ori de câte ori vrei sau ai nevoie de lumină şi bucurie!
Chiar dacă tu vrei să-mi faci rău, văzând doar încrederea mea,  te vei opri să mă arunci în hău sau să mă calci în picioare.
Ţi-am spus deseori: Am încredere totală în tine!
Aşa simţeam, aşa simt: Am încredere în tot ce eşti tu!
Îţi respect hotărârile şi opţiunile pentru că am încredere.

Am citit rândurile acestea de curând:
“Când este vorba de încredere, vei găsi greşeli numai în tine însuţi.
Când este vorba de iubire, greşeala va fi a celui pe care îl iubeşti.” Osho

Nu le voi comenta, doar îmi voi aminti de ele în anumite momente.

Mulţumesc pentru momentele ce va să fie!

20 noiembrie 2014

************

“Încredere este poate cel mai frumos cuvânt din limbajul uman. Iar încrederea este atât de aproape de adevăr încât dacă este totală, se transformă în adevăr; ea devine o revelaţie, o revoluţie.

Cuvântul “încredere” nu este explicat cum se cuvine în dicţionare: el înseamnă a avea încredere în cineva care merită acest lucru. Este ceva obiectiv – persoana merită încredere, prin urmare i-o acorzi. Încrederea nu este o calitate a ta; calitatea aparţine celuilalt, iar încrederea ta depinde de asta.

Când folosesc cuvântul “încredere” semnificaţia pe care i-o dau este cu totul diferită: nu înţeleg prin acest cuvânt faptul de a avea încredere în cineva care merită acest lucru. Aceasta nu este încredere. Omul respectiv merită încredere, însă voi nu aveţi nici un merit. Când spun încredere, mă refer la faptul că aceasta este acordată indiferent de caracterul omului, indiferent dacă merită această încredere sau nu. De fapt trebuie să îi acordaţi încrederea voastră tocmai atunci când nu o merită… numai atunci se va ivi ceva, pentru prima dată, în conştiinţa voastră. Atunci încrederea voastră va deveni un fenomen foarte luminos, mult superior iubirii, deoarece este total independent de cealaltă persoană.

Încrederea înseamnă a spune… Sunt ignorant, sunt adormit şi inconştient. Există posibilitatea de a spune ceva greşit, de a face ceva rău, astfel încât trebuie să fii îngăduitor şi plin de compasiune faţă de mine.
Încrederea înseamnă atât de mult. Este o comoară nepreţuită...”
Osho