joi, 21 ianuarie 2016

Singurătatea




“Omul se naşte şi moare în singurătate absolută, dar această singurătate e populată de vise, de himere şi de iluzii.”Mircea Eliade

„Cea mai preţioasă călătorie este aceea către sufletul nostru, călătorie pe care o facem în singurătate.”  - Mircea Eliade


“Unicul mod de a-ţi apăra singurătatea este să răneşti pe toată lumea, începând cu cei pe care îi iubeşti.”Emil Cioran

*********** 


Cineva mi-a “criticat” singurătatea, condamnând-o chiar.

Aş vrea să-i spun că…

Singurătatea e dorul de mine, e clipa în care îmi pot asculta liniştea şi tăcerea cuvintelor.
E un fel de purificare a spiritului ce-şi limpezeşte lumina.
Uneori mă aşez confortabil în mine însămi pentru a privi curgerea molcomă a timpului, a norilor, a soarelui… a vieţii…
Am obosit să comunic… vorbe… vorbe…
De ce unii se revoltă că vreau să-mi aparţin retrăgându-mă în singurătate?
Dacă nu-mi pot înţelege alegerea, îi rog, să nu-mi pună întrebări şi să-mi respecte momentele de pace.
Fiecare are dreptul să fie aşa cum este şi cum simte.
Să-şi trăiască gândurile, visele în.. singurătate.

22 ianuarie 2016