vineri, 15 septembrie 2017

Amintiri...



Lumina mi-e în suflet și soarele în piept...

***
Un gând pentru anotimpul iertărilor

Odiseea gândului meu
curge prin aburul
cuvintelor.
Se oprește
pentru a țipa
frângerea unui răsărit.
Se ascunde
pentru a plânge
stingerea unui amurg.
Se trece
pentru a ierta
tresărirea unei inimi...

Castanii orbi, ed. Rafet, Râmnicu Sărat, 2016



Foto: arhiva personală
Grecia, 2 octombrie 2016
Delphi, locul unde și pietrele vorbesc

***

Inima mea - un soare;
cuvântul meu -
ecou evadat din durerea munţilor;
gândul meu -
un regat în care sentimentele plutesc
deasupra timpului...

Existenţă, Doamne, de ce m-ai pedepsit cu mine?
ed. Detectiv Literar, București, 2017

***

Îndemn

Îţi voi spune să râzi
de tăcerea rece a lucrurilor,
de vâlvătaia războaielor
din infern…

Amestecă
scorţişoara cu miere,
cuişoarele cu vorbele mele
apoi bea apă
din izvorul Kassotida,
mestecă frunze de dafin
şi vei prezice
soarta umbrelor…

Castanii orbi, ed. Rafet, Râmnicu Sărat, 2016



Foto: arhiva personală
Grecia, 2 octombrie 2016
Delphi, Teatrul antic



***

Mi-aş creşte aripi...

Îmi este dor de tine!
Atât de dor
încât mi-aş creşte aripi
şi aş zbura în viaţa ta
pentru a-ţi săruta paşii
şi aş muri pe buzele tale
rostindu-ţi adieri de umbre...

Lasă-mă să fiu lumina
ce dansează
în liniştea ta!

Castanii orbi, ed. Rafet, Râmnicu Sărat, 2016