duminică, 22 aprilie 2018

Farsă


Astăzi vă dăruiesc încă o poezie din volumul ”Pași în exil”, un volum foarte drag mie, ca de altfel toate plachetele mele de versuri. Și asta pentru că în fiecare carte, în fiecare vers, am strecurat fărâme din vremelnica mea existență.
Timpul îmi privește nepăsător trecerea prin imensitatea lui nemărginită.
Pășesc peste valuri de cuvinte, peste culori și gânduri, căutându-mă, descoperindu-mă în clipa ce-o trăiesc intens, cu dăruire.
Împreună cu lumina din întuneric îmi cânt singurătatea liniștii, bucuria tăcerii.

M-aș bucura dacă ați lăsa un gând, un rând despre poezia din voi.
Mulțumesc!

***

Câteodată,
când mă joc,
sunt fata morgana
ce aleargă
printre dune
însetată de iubire...

... fir de nisip faraonic purtat de vânt prin deșertica, fierbinte vale a soarelui de mii de ani. Unduire iluzorie sufocată de amintiri, imagine fără chip, ștearsă, uitată, împrăștiată de furtuni, de mânia timpului răsfirat în fuioare de amăgiri.

***

Farsă

Stăteam în deşert
cu mâna întinsă
să-mi arunci
o oglindă vorbitoare
să-mi spună de soare,
de existenţa mea ninsă,
de iepuri şi pietre,
de faraoni şi planete.

Mă rog
să visez
că vântul descântă
şi mările plâng,
că-s fata morgana...
iluzie...
crâng...

Clopote bat
la poarta din stele.
Biserică sunt
în cuvintele mele.

Stăteam în deşert
– vedenie arsă –
paşi fără şir...
urma e-o farsă...

Pași în exil, ed. PIM, Iași, 2015

__________
(sursa foto: www.pinterest.nz)

https://www.literaturadeazi.ro/rubrici/mansarda-timpului/farsa-33527