miercuri, 5 decembrie 2018

Cuvinte pentru Tine


Când eşti lovit cu vorba doare mai mult decât dacă eşti lovit cu mâna sau cu piciorul. De aceea, este foarte important să ne analizăm cuvintele, atunci când discutăm cu cineva, pentru a nu face nici cel mai mic rău interlocutorului sau altuia/altora despre care vorbim.
Cuvintele sunt cărţile noastre de vizită în plan subtil.

***
Cuvinte pentru Tine

     Tu întotdeauna ai să-mi atingi inima aşa cum numai un om drag, un prieten de demult poate să o facă. Pentru că ai un mod al tău firesc, natural de a percepe şi de a fi. 
Puteai să nu mă cauţi niciodată, dar tu ai răscolit timpul şi spaţiile pentru a mă găsi.
Tu mi-ai rostit cuvinte, multe cuvinte şi am înţeles că unele legături sunt făcute să nu se deznoade niciodată.
Pentru că sunt fireşti şi din suflet.
Indiferent de distanţă, vom fi mereu îndrăgostiţi de viaţă şi vom zbura îmbrăţişaţi, atraşi de lumina începutului.
Imensitatea Universului ne va fi clipă şi loc de iubire, linişte şi senin.
Cu siguranţă ne vom întâlni undeva, cândva, în ochii din cuvinte!

Panciu, 21 martie 2014

Ochii din cuvinte, ed. PIM, iași, 2014


foto: Catedrala Sfântul Andrei din Patras, Grecia