duminică, 31 octombrie 2010

Dragostea – cântecul şi poezia sufletului meu



Eu cred 
că dragostea a îmbinat sufletele noastre şi le-a unit
într-un cântec şi o poezie pentru eternitate.
Eu cred 
că dragostea e vioara şi arcuşul
ce spun unduios povestea sufletului nostru,
ce o împrăştie suav în imensitatea vieţii.
Eu cred 
că dragostea e un zbor către nemărginire
şi ea va dăinui veşnic.
Eu cred 
că dragostea eşti Tu şi El şi Eu şi Noi
şi fiecare fiinţă
care vibrează înălţător la  atingerea de vers şi de cânt.
Eu cred că dragostea este cel mai măreţ şi mai nobil sentiment
ce ni l-a hărăzit Dumnezeu.
Sunt convinsă
că din dragoste se nasc cele mai frumoase versuri,
cele mai frumoase melodii…
Şi mai cred 
că tot aşa trebuie citite, cântate şi ascultate.
Şi înţelese, măcar cu un strop de iubire.

Tu ce crezi că este Dragostea?
Sunt Mariana Stratulat
şi te aştept în fiecare duminică
de la ora 19.00
pentru a vorbi despre dragoste, poezie şi muzică
în cadrul emisiunii 

“Dragostea – cântul şi poezia sufletului meu”.

Poeziile, pereferinţele, mesajele şi dedicaţiile le poţi trimite pe adresa:
pentru Mariana Stratulat
sau în direct pe
id: radioenigmaromania

Emisiunea este difuzată la
Radio Enigma România – Vocea gândurilor tale!
id: radioenigmaromania

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!