marți, 28 decembrie 2010

Atingeri


Picături de rouă-aşteptare
se aştern
în culorile eterne ale trecutului
desenând miracol mândru
de început de lume.
Zbor de floare prin azur rece,
cuprinde într-un vârtej  ameţitor
calea nescrisă a vieţii.
Şi ca o floare,
fluind sclipind menirea noastră,
a muritorilor,
regăsim frământarea,
clocotirea,
zbaterea
din adâncimea trăirilor noastre.
Ne lăsăm pătrunşi
de răcoarea
căutării şi negăsirii
unui sentiment pur
şi vibrăm
la atingerea misterului
din clipa albă
a Iubirii şi a Luminii.

3 comentarii:

  1. Bună Ziua !
    Doamnei Mariana Rogoz Stratulat !
    ~
    Vă doresc Sărbători Fericite ! (în continuare)
    La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi ! Alături de tot mai mulţi ascultători ! Alături de un Colectiv (Radio) MINUNAT !
    *** Acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! ***
    ~
    Labels:
    La Mulţi Ani MAJESTATE ! Bună Ziua !
    ~
    Cornelius, :)

    PS: ... odată cunoscută, creaţia lui Dumnezeu NU mai poate fi uitată ! Face parte tot din CREAŢIE ... ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă rog, permiteţi-mi ... să continui !
    Cornelius, :)
    PS: ... comentariile sunt "deschise" doar in BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi cer iertare, nu am fost suficient de ATENT !
    ~
    Vă rog, permiteţi-mi ... să continui !
    Cornelius, :)
    PS: ... comentariile sunt "deschise" doar în BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI
    ~,
    De altfel, nimic nu este întâmplător !
    Unora ... culorile trecutului, le desenează Miracole, de "început de DRUM", altora ... uneori, le "ies" doar mozaicuri STRIDENTE !
    Dar "îi descurcă" până la urmă, Iubirea şi LUMINA, aduse de Înţelepciune !
    ~, ... cu mult drag, celei mai ALESE Fiinţe, care mi-a tangentat ... existenţa ! ~, (fetiţa o recuperez în 2011 !! :) Am obţinut ... tutela !)

    RăspundețiȘtergere

salut