marți, 5 iulie 2011

Eu – un Mozaic – Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp



Este un lucru extraordinar să vorbeşti cu oamenii!
Să dialoghezi cu persoane necunoscute pe diverse teme!
Să le citeşti părerile scrise pentru tine pe messul de radio!
Să le răspunzi, să le îndeplineşti o dorinţă (muzicală), să le dăruieşti cadouri (tot muzicale), să fii, acolo, în timpul şi în viaţa lor!
Sunt trăiri care nu pot fi redate în cuvinte. Şi totuşi iată-mă aşternând gînduri, sentimente pe care le simt, le am în fiecare emisiune pe care o realizez la RER.
De aproape doi ani sunt prinsă în nebunia frumoasă a radioului online.
Dacă, acum mulţi ani în urmă când am plecat definitiv (aşa credeam atunci) din redacţie (mai întâi a unui post de radio, apoi dintr-o editură), mi-ar fi spus cineva că mă voi întoarce la prima mea iubire, i-aş fi recomandat să se interneze într-un spital cu un anume specific.
Se pare că greşeam şi condamnam pe cineva care îmi vedea mult mai bine decât mine o parte din viitor.
În timp, deşi cu oarecare durere, am acceptat, am înţeles că am greşit renunţând, abandonând o iubire. Marea mea iubire! (De fapt am fugit mereu de iubire! În schimb am dăruit fără limită!)
Ce încerc să fac acum?
Să dăruiesc ascultătorilor bucuria de a comunica liber, deschis, de a se descoperi pe ei înşişi în cea mai încântătoare ipostază: aceea de OAMENI!
În ceea ce priveşte emisiunile mele se vor un câmp (dar nu de luptă, deşi uneori e bine să fie şi aşa!) imens cu maci, cu flori de cicoare, cu spice de grâu şi floarea soarelui, cu ciocârlii care ţîşnesc în zori către seninul înalt al cerului strigându-şi întregului univers fericirea zborului. Şi peste toate acestea se plimbă în voie lumina şi dragostea!
Ce bine ar fi dacă aş reuşi să trimit în sufletele lor măcar un strop de frumos, o fărâmă din imprevizibilul vieţii!
Nu ştiu dacă şi voi vă simţiţi la fel de bine ca mine în spaţiul meu de emisie!
Nu ştiu dacă vă regăsiţi (măcar parţial) în temele pe care vi le propun spre dezbatere!
Nu ştiu dacă (pur şi simplu) vă place ceea ce fac!
Asta aştept să-mi spuneţi voi!




05 iulie 2011