luni, 20 august 2012

Gând şi cuvânt


Sunt gând de dor şi de ispită
ce-ţi ies în cale, pe-nserat,
să te sărut, să-ţi fiu iubită,
să-ţi fiu cuvântul căutat.

Cuvântul e o sămânţă care are nevoie de îngrijire.
Gândul e o energie pură, care nu moare niciodată.
Gândul este energia care crează.
Cuvântul este manifestare a creaţiei.

Mă doare gând...

Mă doare gând, mă doare cer,
mă doare sufletul stingher
de supărarea norilor
în noaptea primăverilor
când stelele s-au tulburat
şi luna s-a întunecat.
Mă doare gând, mă doare dor,
mă doare suflet de cocor
c-am rătăcit cărarea-n vis
şi m-am pierdut în necuprins,
în veşnicia clipelor,
în zbaterea aripilor.
Mă doare lacrima în cânt,
mă doare gândul în cuvânt.

(Mariana Rogoz Stratulat – 
Lacrima din Paradis, ed. PIM, Iaşi, 2009)



Gand de seara de Mariana Stratulat mp3 - ganduri

Asculta mai multe audio instrumentala