marți, 15 iulie 2014

Mozaic - ediţia de seară



Vă îmbrăţişez cu dorul  nopţilor cu lună,
cu zâmbet-vis de stele-ndrăgostite,
vă-mbrăţişez fiecare clipă de iubire!

Cea mai puternică întrebare
 pe care ţi-o poţi pune vreodată este:

Cine sunt eu?

Astăzi
(15 iulie 2014, ora 20.00)

vom încerca
să ne răspundem la această întrebare

în emisiunea

MOZAIC
(emisiunea care îţi dăruieşte dragoste)

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

“Sunt gând de dor şi de ispită
ce-ţi ies în cale, pe-nserat,
să te sărut, să-ţi fiu iubită,
să-ţi fiu cuvântul căutat.”
Mariana Rogoz Stratulat


Un comentariu:

  1. “Renunţă la toate întrebările în afară de una: “Cine sunt eu?”
    La urma urmei, singurul fapt de care eşti sigur este că tu eşti.
    “Eu sunt” este o certitudine. “Eu sunt aceasta” nu este.
    Luptă-te să descoperi ce eşti tu în realitate!”
    Nisargadatta Maharaj

    Cea mai puternică întrebare pe care ţi-o vei pune vreodată este ‘’Cine sunt eu?’’ şi reprezintă totodată cred că cea mai îndelungă căutare a unei fiinţe umane. Tototdată atunci când ajungi să îţi răspunzi la această întrebare, o nouă lume şi o nouă viaţă ţi se va releva în faţa ochilor.
    Începem să găsim şi să devenim noi înşine atunci cand începem să vedem că suntem deja gasiţi, suntem deja întregi, deja minunaţi aşa cum ne-am născut să fim.

    Vă mulţumesc că aţi fost alături de mine cu darurile cuvântului şi iubirii!
    Astă seară aţi aflat cine sunteţi!

    RăspundețiȘtergere

salut