sâmbătă, 24 ianuarie 2015

E bine să fim sinceri?




Fii sincer faţă de tine însuţi…
şi atunci nu mai poţi fi fals faţă de cineva.”
William Shakespeare



Se pare că oamenilor le place să aibă numai calităţi şi uită în mod intenţionat de defecte.
Dacă ar privi cu mai multă atenţie şi-ar da seama că anumite calităţi esenţiale precum sinceritatea, modestia şi corectitudinea le cam lipsesc.

Oare  nu mai avem nevoie de ele în zilele noastre?

Deşi mulţi dintre noi suntem conştienţi de importanţa sincerităţii, renunţăm la ea dacă ne convine şi ne avantajează.

Credeţi că sinceritatea e necesară în cadrul relaţiilor dintre oameni?




Mai minte-mă

Mai minte-mă o dată,
dar minte-mă frumos
să-mi curgă amăgirea
în maci şi-n chiparos.

Mai minte-mă şi mâine
şi spune-mi „te iubesc”,
să-mi cânte ploaia-n strună
când norii hohotesc.

Mai minte-mă şi astăzi
că Afrodita sunt
şi dă-mi sărut-otravă
şi-un clopot de pământ.

Mariana Rogoz Stratulat
Ireal, ed.PIM, Iaşi, 2013



Mai minte-ma de Mariana Rogoz Stratulat

Asculta mai multe audio clasica