luni, 1 august 2016

Bucuria înfloririi




Să ne fie ziua binecuvântată
cu frumuseţe, cu oameni buni, cu dragoste!

***

“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel. Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi grijă. Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare. Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile. Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.” - Charlotte Davis Kasl

***

Bucuria înfloririi

Prima zi de august...
Soare, lumină, căldură, cer senin, zâmbet şi culori amestecate, venite din vârf de munte şi din adânc de ape.
Liniştea pădurilor îmbrăţişând zbuciumul valurilor ce se sparg de ţărm într-un continuu du-te-vino, vântul purtând de colo-colo miresme şi parfumuri ameţitoare de flori, de grâne, de cer albastru şi trifoi, zumzetul vesel al neobositelor truditoare din stupul cu nectar, zborul... zborul efemer al fluturilor, zborul tainic al liliecilor, zborul îndrăzneţ al vulturilor, zborul periculos al pescăruşilor, zborul... zborul meu spre un departe dorit, visat, îndrăgostit... toate curgând prin mine, prin oameni, prin timp...
Început şi sfârşit!
Bucuria înfloriiri într-o dimineaţă sau într-un apus.
Naştere şi moarte!
Iubire!

Panciu, 1 august 2016