miercuri, 25 iulie 2018

”Unde dragoste nu e, nimic nu e!”


Iubind, am învățat

Consider că iubind m-am înălțat, am devenit mai frumoasă sufletește, am crescut pentru mine și pentru alții, m-am scuturat de îndoieli și renunțări.
Chiar dacă uneori nu mi s-a răspuns tot cu iubire, eu m-am dăruit  și am dăruit bucuria clipei, liniștea și îngăduința trecerii prin viață.
Iubind, am înțeles că tristețea și dezamăgirera sunt porți spre lumină, că oamenii care m-au mințit, care m-au iubit doar declarativ folosindu-se de mine sau de dorul și cuvântul meu, nu au fost în stare să mă înțeleagă, nu au putut să urce pe aceeași scară alături de mine spre lumină, speriați, probabil, de  imensitatea, intensitatea  și profunzimea sentimentelor și emoțiilor mele.
Din motive numai de ei știute sau cum scrie undeva ”din binecuvântate pricini”, au făcut alte alegeri. Sunt alegerile lor și le respect.
Dar asta nu m-a răpus, nu m-a făcut să renunț la a crede în iubire și în splendoarea zborului.
Iubind, mi-au răsărit aripi pe umeri și am învățat că ”acolo unde dragoste nu e, nimic nu e!”

Panciu, 25 iulie 2018