marți, 2 octombrie 2018

Îți mulțumesc pentru viață și iubire!


În zori mi-am deschis fereastra către soare. I-am mulțumit pentru cădură și candoare, pentru o nouă zi de vară.
Cu puțin timp în urmă, am primit un dar neprețuit: o carte, abia ieșită de sub tipar, de la editura TIPOMOLDOVA din Iași.
Și o privesc cu bucurie, și o privesc timid, gingaș, ca pe o floare ce-și desface viața în clipe de-amintiri și de popas.
E-o carte ce s-a scris singură, ascunsă în Mansarda Timpului.
Coperta a fost realizată artistic, vizionar, cu mult talent, de domnul Florin Dochia. Îi mulțumesc și-acum, dar, sper, să fie personal.
”Corvoada” administrativă a fost dusă cu dăruire de o bună, dragă și admirată prietenă, Rodica Rodean. Să-i mulțumesc cu un cuvânt e prea puțin, așa că mai adaug: Te prețuiesc și te respect pentru că ești, pentru că ne crești pe noi și cunoscuta Asociație ”Universul Prieteniei”.
Mulțumesc editurii pentru frumusețea tipăririi!
Și, totuși, cartea nu s-ar fi scris dacă doi oameni nu mi-ar fi acordat încredere, răbdare și spațiu pentru a-mi publica, săptămânal, poemele în paginile revistei Literatura de Azi.
Mulțumesc, Daniel Cristea Enache! Mulțumesc, Odilia Roșianu!
Și lista cu mulțumiri continuă.
Primăria orașului Panciu și Iulian Nica, Casa de Cultură și Camelia Gabriela Ciobotaru sunt sponsorii acestei plachete de versuri. Vă mulțumesc, Oameni minunați!
Mulțumesc, Mariana Sava, pentru că mi-ai permis să-ți iubesc pisica și cățelul, pentru că, indiferent de oră, mi-ai dăruit o virgulă și-un punct.
Mulțumesc tatălui și fiului meu pentru îngăduință!
Am uitat pe cineva? Da, cred că da.
Doamne, de ce m-ai pedepsit cu mine? Îți mulțumesc pentru viață și iubire!

*Lansarea cărții Mansarda Timpului va avea loc pe 4 octombrie, la Roma.