luni, 8 octombrie 2018

O seară de vis


În seara de 4 octombrie, mi-am prezentat ultima plachetă de versuri, Mansarda Timpului, tipărită la editura TIPOMOLDOVA, sub egida Asociației Universul Prieteniei și sponsorizată de Primăria orașului Panciu și primarul Iulian Nica, în cadrul proiectului Toamnă Româno - Italiană, care s-a desfășurat la Roma, în colaborare cu Cenaclul de la Roma.
În sala de la LiberThè - Caffè Letterario, Roma, Italia, s-au aflat oameni frumoși - români din Italia, membri ai Cenaclului de la Roma, condus de Valeriu Barbu, și români din Țara Dorului-dor, membri și simpatizanți ai Asociației Universul Prieteniei, a cărui președinte este Rodica Rodean.
Într-o atmosferă de caldă comuniune cuvintele au curs blând peste timp atingând corzile sensibile ale sufletului îndrăgostit de poezie și oameni.
Am citit și două poeme din acest volum, am dăruit celor prezenți câte un exemplar, am și primit cărți de la cei care scriu, am schimbat păreri, impresii, gânduri cu autorii care și-au prezentat, la rândul lor, ultimele apariții editoriale.
M-am lăsat învăluită de culorile mângâietoare ale melodiilor interpretate de Mihaela și Cătălin Gârlea.
Sunt încântată că am cunoscut oameni deosebiți precum Ana Crudu, Mihaela și Cătălin Gârlea,  Adina Hulubaș, Nadia Crihană, Doina Guriță, Lidia Popa, Alexandru Paraschiv, Daniela Mihăieș și mulți, mulți alții.
Felicitări organizatorilor, mulțumesc participanților, sănătate, lumină și pace tuturor!