marți, 2 aprilie 2019

...am încredere...



Dorința de a pleca oriunde este, de fapt, fuga de tine, de tot ce se întâmplă în jurul tău. Este evadarea dintr-o situație a cărei rezolvare ți se pare imposibilă.
Mă aflu între două limite de vârstă - tânăr și bătrân - fiecare cu probleme specifice, pe care și le-au creat mai mult sau mai puțin conștient.
Eu, undeva la mijloc, sunt solicitată să găsesc soluții pentru ieșirea celor doi din impas.
Preocupată și adâncită în viețile lor pentru a-i ajuta, am uitat să-mi trăiesc viața mea. Foarte curând voi uita cine sunt și dacă mai sunt.
Mă trezesc în fiecare dimineață pentru a mă întâlni cu Soarele și pentru a-i mulțumi lui Dumnezeu că mi-a dăruit încă o zi în care să mai mor un pic.
Știu că pe pământ sunt mulți oameni în situația mea. Și mai știu că, la fel ca ei, învăț lecții și plătesc greșeli, ale mele și ale celor dinaintea mea.
Sunt sigură că pentru fiecare probă la care sunt supusă există o rază de lumină ce-mi va arăta drumul spre ieșire. Eu încă nu văd această rază. Sunt în stadiul în care abia îmi deschid ochii. Încet, mult prea încet. Dar am încredere în mine că voi reuși să privesc limpede și corect.