duminică, 23 ianuarie 2011

Masca bărbatului!!!


Întrucât 
am fost provocată 
să fac o emisiune 
cu şi pentru bărbaţi,
m-am gândit 
că ar fi bine să încep 
cu definiţia bărbatului.
În încercarea mea 
de a găsi 
cele mai frumoase cuvinte 
despre Măria Sa Bărbatul 
m-am confruntat 
cu o sumedenie de idei contradictorii. 
Nereuşind 
să mă hotărăsc pentru una sau alta, 
am găsit de cuviinţă 
să cer ajutorul prietenilor 
(indiferent de sex, religie, 
orientare politică sau de altă natură) 
pentru a mă “lumina” 
în acest demers atât de… incomod (deocamdată).

Vă aştept diseară la ora 19.00
numai la
Radio Enigma România
id: radioenigmaromania

la o discuţie liberă despre 

“Cine/ce sunt bărbaţii şi ce-şi doresc ei?”

Mi se pare foarte interesant 
să aflăm, în sfârşit, 
adevărul despre aceste 
“persoane de sex masculin”(conf. dex).

Alături de voi, o femeie: 
Mariana Stratulat