sâmbătă, 18 iunie 2011

Cum mă relaxez într-o zi de duminică?


Mintea nu este un vas care trebuie umplut, ci un foc care trebuie aprins.

Plutarh


Cum mă relaxez într-o zi de duminică?, iată o întrebare care merită luată în serios.

De ce?, pentru că în funcţie de cum ne petrecem această zi putem să prevedem săptămâna ce stă să înceapă.

Eu văd ziua de duminică ca pe o sărbătoare, o sărbătoare închinată mie.
Şi tocmai de aceea mă scol dimineaţă pentru a da bineţe soarelui sau norilor, pentru a mă bucura de darul pe care l-am primit: o nouă zi.
Apoi beau un ceai cu miere de albine, citesc ziarele, răspund mesajelor trimise de prieteni şi ascult muzică. De fapt muzica nu se întrerupe decât noaptea, peste zi o las să mă invadeze, să mă mângâie şi să.mi dea o stare de bine.
Continui ziua cu alte activităţi care mă binedispun şi o termin cu un film bun.

Sunt curioasă, voi cum vă petreceţi duminica?
În speranţa că îmi veţi trimite părerile voastre, vă urez o duminică relaxantă!

Comentariile vor fi prezentate în emisiunea “Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp”, difuzată duminică, începând cu ora 19.00, la Radio Enigma România.