marți, 28 iunie 2011

Te iubesc, viaţă!

Viaţa este în orice lucru de pe lumea asta, iar eu iubesc viaţa!
O iubesc din naivitate, prostie, curaj şi din toată inima!
Nu o iubesc precum florile iubesc soarele,
precum cerul iubeşte luna şi stelele.
O iubesc în felul meu stângaci şi simplu, unic şi sincer, curat şi păgân.
Nu am nevoie de o zi anume ca să spun ce simt. 
Îmi sunt suficiente doar câteva secunde.
Te iubesc, viaţă!
Tu, o iubeşti?

Un comentariu:

  1. Bună Ziua !
    Da ! DA !
    Şi eu Iubesc Viaţa ! Deşi, folosindu-ne de acelaşi "cuvânt", fiecare dintre noi, şi-l traduce diferenţiat, în funcţie de multe aleatorii, printre care şi de "educaţia primită" ! Da, Viaţa ! Nu doar ... aceea "cusută cu aţă", aşa cum tineri ca mine, vehiculau pe vremea mea ! Viaţa, pe care sper să mi-o elevez până la "Calea şi Adevărul" promis şi mie, asigurator prin Răstignire, revelator prin Înviere, finalizator prin Înălţare !
    Între cele două extreme, desigur că mă veţi găsi şi pe mine bâjbâind, purtător al "propriilor" convingeri, îndoieli, revelaţii, principii, temeri şi câte şi mai câte alte căutări chiar fără nume, dar evidenţiindu-se pe "Parcurs".
    Asemănări, deosebiri !
    Viaţa trebuie trăită amplu, dar "modest", cu îndrăzneală, dar cuminte. Prezentul doare doar "privit" dinspre Viitor, ori poate dinspre Trecut. Prezentul este Clipa smulsă din Viitor şi zvârlită fulgerător spre "locul" numit Trecut. Cel ce apucă să şi-o dedice Creatorului, acea Clipă şi-o adună Lumînare ! Apoi, la "numărătoare" o află printre nepieritoare ! Restul sunt moarte, fără parte.
    Viaţa. Este, până-i de Poveste !
    ~
    Cornelius, :)
    PS: eu însumi, doar o virgulă ... pierdută-n Viaţă ! ~,

    RăspundețiȘtergere

salut