marți, 12 iulie 2011

Îmi plăcea!


Îmi plăcea să scriu despre Radio Enigma România pentru că îmi dădea o stare specială de fericire.
Aveam impresia că  fericirea aceasta nu se va termina niciodată.
Şi nu de puţine ori îmi spuneam: că sunt epicuriană şi hedonistă  şi  consideram că fericirea mea se  află în plăcerea de a realiza emisiuni, de a le dărui ascultătorilor ceva din taina sufletului meu.
Credeam că  starea de bine, bucuria, satisfacţia şi voluptatea sunt dăruite de oamenii de lângă mine,  alături de care eram zi de zi.
Că de fiecare dată când inima mea îşi lua avânt, când bucuria mea de a trăi exploda, când mă simţeam  plină de însufleţire, aveam sentimentul că sunt fericită  graţie vouă, graţie faptului că suntem împreună!
Îmi plăcea să trăiesc prin Radio Enigma România, prin colegii mei de echipă, prin ascultători!
Îmi plăcea! 


4 comentarii:

  1. Mai trebuie sa-ti placa!...o sa-ti mai placa..., nu vorbi la timpul trecut!ca nu-mi place sa citesc asa ceva...esti un OM IMPORTANT la Radio Enigma Romania!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce am scris nu are legătură cu "a fi important" sau nu, ci cu ceea ce simt. Sentimentele se estompează în timp. Nu mai au aceeaşi intensitate, forţă ca la început. Vine o clipă când trebuie să-ţi analizezi starea în care te găseşti cu multă obiectivitate şi mai ales cu sinceritate faţă de tine însăţi. Şi eu am făcut-o cu mare atenţie!

    RăspundețiȘtergere
  3. E alegerea ta, tu sti ce simti, eu mi-am spus parerea ca si colega, am dreptul la opinie, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, sigur! Respect opinia ta!
    Numai că am luat o hotărâre în ceea ce priveşte noile mele simţiri faţă de ceva anume.
    Pot scrie mai departe despre RER dar fără implicare emoţională. Cuvintele pot fi scrise cu sufletul sau, simplu, cu tocul. Am optat pentru a doua formă. Consider că trebuie să încep o nouă etapă a şederii mele la Enigma. Doar a împlinit un an?! A crescut! E nevoie de o altă abordare!

    RăspundețiȘtergere

salut