luni, 26 decembrie 2011

Confesiunea unei Crăciuniţe



Moş Crăciun, Moş Crăciun,
Tu eşti darnic şi eşti bun!
Eu îţi spun de mai ’nainte
Că... nu prea am fost cuminte!
La radio m-am cam jucat
şi de casă am uitat:
emisiuni cu doruri multe,
-cine-a vrut să le asculte –
emisiuni cu flori şi stele,
-pentru Ei şi pentru Ele –
emisiuni cu poezii,
cu-ndrăgite melodii,
cu români din lumea-ntreagă,
-ţara să le fie dragă –
cu poveşti şi amintiri,
cu visări şi fericiri.
Toate le-am amestecat,
apoi le-am împachetat
cu iubire şi cu dor
pentru-auzul tuturor.
Astea toate le-am făcut!
Cred c-aş fi putut mai mult!
Dar mai este înc-un an!
Am ideile-n ghiozdan!
Ce va fi? Ce va fi...

Ascultaţi Enigma !
Şi veţi auzi!

Deocamdată e secret!
Moşule, să fii discret!



Eu, Mariana Stratulat,
vă doresc un an cu multe împliniri, 
cu emoţii şi cu dragoste, cu inspiraţie şi fericire, 
cu voi sănătoşi şi voioşi!

Şi bineînţeles cu
Radio Enigma România
în fiecare zi!

ID: radio_enigma_romania

La mulţi ani!

Panciu, 24 decembrie 2011