marți, 12 iunie 2012

Ce ne uneşte pe toţi?


          Nu doresc să restrâng acest “toţi” în timp şi spaţiu pentru că întrebarea este foarte generică şi ne dă libertatea de a zbura cu gândul oriunde.
       Eu consider că pe “toţi” ne uneşte prin diferite conexiuni mai mult sau mai puţin normale, logice sau chiar bizare, pe lângă comunicarea verbală sau nonverbal, ne uneşte… iubirea.
       Da, ştiu, o să-mi spuneţi că avem şi persoane pe care le urâm, le desconsiderăm, le … cum vreţi voi să spuneţi, dar, în concluzie, nu le iubim. Corect, dar, pentru că există întotdeuna un dar, cu litere foarte mari şi nu neapărat negativist, iubiriea, în lumea asta, crează o încrengătură astfel încât ne leagă fără voie unii de alţii astfel încât ne face interdependenţi şi astfel ne uneşte pe toţi.
       Cum?
     Simplu, noi iubim pe cineva, nu mă refer doar la persoana iubită ci la tot, inclusiv familie şi prieteni, ei la rândul lor iubesc pe alţii poate şi pe unii pe care noi nu-i iubim (asta ca să o spun elegant) astfel se creează acea interconexiune prin iubire care privită la nivel macro ne uneşte pe toţi.
     Un alt argument dacă nu v-am convins încă, iubirea este sentimentul care ne domină pe toţi în orice moment, dacă e reciprocă şi recunoscută este perfect, dacă nu, ea tot ne domină mintea şi acţiunile încercând mereu, chiar şi doar în subconştient, că se va împlini o dată.
     Nu am să cred nici o persoană care îmi spune că e singură şi nu iubeşte pe nimeni!
Iubirea cred eu că ne uneşte pe toţi!
Panciu, 12 iunie 2012

Tu, ce crezi că ne uneşte pe toţi?