duminică, 8 iulie 2012

Iubesc duminica


 
"Nu lăsa să îţi fie furată duminica. Dacă sufletul tău nu are duminici, el devine orfan."  - 
Albert Schweitzer

Iubesc duminica! Întotdeauna am iubit-o!
E ziua în care mă citesc şi-mi adaug noi pagini în care scriu despre răsăritul privirilor mele, despre plimările paşilor mei prin lumina celor pe care îi întâlnesc, despre vorbele pestriţe care colorează buzele celor care zâmbesc sau suspină, despre sunetele vesele sau triste ale florilor,  frunzelor,  norilor, fluturilor şi căprioarelor, ale unui copil speriat de întunericul unui gând rătăcit în preajama sa, ale unei mâini obosite de atâta plâns, ale unei zile pierdute fără noimă, ale oamenilor care şi-au uitat viaţa atârnată de cer.
Iubesc duminica! Pentru că mă  piaptănă cu rugăciuni şi mă hrăneşte cu închinare! Pentru că îmi dă sfinţenia dorului divin!
Iubesc duminica pentru că mă găsesc în ea lumină de început a cuvântului!



Mariana Rogoz Stratulat,
Panciu, 8 iulie 2012


Text publicat în Revista Singur