marți, 1 iulie 2014

Mozaic - ediţia de seară



Viaţa este cel mai minunat dar al naturii şi al universului şi sunt atât de multe lucruri fascinante cu privire la ea încât nu încetează să ne uimească...

Ce te fascinează cel mai mult la propria ta viaţă?
Te sperie căderile?
Dar ridicările?

Astăzi
(01 iulie 2014, ora 20.00)
vom vorbi despre

VIAŢĂ,
despre căderi şi ridicări
în emisiunea

MOZAIC
(emisiuea care îţi dăruieşte dragoste)

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

“În 3 cuvinte pot să rezum tot ce am învăţat despre viaţă:
merge mai departe”.
Robert Frost


Un comentariu:

  1. Astă seară, te-am rugat pe tine, ascultătorule, să cobori în propria-ţi existenţă pentru a afla ce te fascinează, ce te sperie, ce te supără, ce te bucură… şi după ce găseşti răspuns la toate aceste întrebări, să te ridici pentru a spune şi altora ce este viaţa.
    Am aflat pe parcursul vieţii mele că nu există greşeli sau timp pierdut. Au fost multe experienţe din care nu am înţeles nimic şi totuşi le-am trăit.
    Am aflat că doar prezentul este important, că doar clipa ne obligă să ne raportăm la griji, temeri, incertitudini…
    Osho spunea că: “Mintea este cauza tuturor bolilor, în timp ce inima este sursa oricarei vindecări”.
    Mult adevăr, dar cine să-l înţeleagă când suntem prinşi într-o sumedenie de nimicuri care ne copleşesc!
    Mi-am dorit să fiu stăpâna sentimentelor mele. Uneori am reuşit, alteori am fost sclava lor. Dar nu am încetat să doresc să fiu eu cea care-mi hotărăşte sentimetele.
    Încerc să nu mă stresez prea mult, chiar dacă nu cunosc toate răspunsurile. Mă strădui din răsputeri să mă iubesc aşa cum sunt chiar dacă nu sunt pe placul tuturor. Iubesc oamenii deşi simt că nu toţi mă iubesc pe mine. Mă educ să fiu fericită cu mine, cu ceea ce simt, nu să depind de cei din jur să mă facă fericită.
    “Uneori mă clatin, dar nu renunţ, alteori mai plâng dar apoi îmi şterg lacrimile şi zâmbesc.”
    În ciuda a tot şi a toate… sunt eu.
    Sunt un om liber care are marele noroc să scrie despre orice ori de câte ori simte nevoia.

    Şi toate acestea datorită vouă, cei mai frumoşi prieteni din univers!
    Vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

salut