marți, 5 iulie 2016

Unde sunt, unde suntem?




Unde sunt, unde suntem?

V-aţi gândit vreodată cât de puţin trăim în Prezent? Cum ar fi viaţa noastră dacă am trăi cu intensitate fiecare clipă a Prezentului?

Trecut şi Viitor, amestec de renunţare şi acceptare, de abandonare şi reluare, de decepţie şi speranţă - o colivie a Prezentului în care ne trăim Bucuria şi Tristeţea, Dragostea şi Ura, Viaţa şi Moartea.
În acest Prezent ne sfărâmăm lumina pentru a evada din întuneric, pentru a câştiga (recâştiga) libertatea zborului, pentru a descoperi (redescoperi) Iubirea, Frumosul, Timpul.
Pe toate le-am pierdut în goana după mărire! Acum le vrem înapoi! Le căutăm şi nu le găsim. De ce? Oare au dispărut sau nu mai suntem în stare să le vedem? Suntem orbi cu ochii larg deschişi doar spre bani, maşini şi palate.
Unde e dimineaţa când zâmbeam de fericire doar pentru că existam?
Unde e cuvântul cald şi dădător de linişte pe care îl dăruiam necondiţionat tuturor?
Unde sunt, unde suntem?
În Prezent? Nu mai avem Trecut, nu credem în Viitor, nu există Prezent!
Şi atunci, întreb iar, unde suntem, ce mai căutăm?
Probabil ne-am rătăcit între Trecut şi Viitor şi aşteptăm să fim găsiţi!
De cine? Poate de noi înşine. Ar fi o variantă. Nu?

Să fim fericiţi cu ce avem şi să oferim bucurie celor din jurul nostru.
Îmi doresc să trăiesc clipa care uneşte trecutul cu viitorul, să simt prezentul aşa cum este şi să-l fac mai luminos. Cu siguranţă lumea mea ar fi mai bună şi mai stabilă emoţional.

Panciu, 4 iulie 2016